1403-03-29 12:45
127
0
90401
در یک نشست صمیمی مطرح شد؛

مطالبات بی‌واسطه مردم صادق‌آباد از استاندار گلستان

استاندار گلستان در نشست صمیمی با جمعی از نخبگان و معتمدان بخش لوه و شهر صادق‌آباد پای صحبت‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات مردم نشست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از نیلکوه، نخبگان و معتمدان بخش لوه و شهر صادق‌آباد در مسجد محمد رسول الله(ص) این شهر در گفتگوی مستقیم و بی‌واسطه با زنگانه استاندار گلستان بیان کردند: این بخش ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری از جمله پارک ملی گلستان و آبشار لوه دارد که سرمایه‌گذاری در آن سبب ایجاد اشتغال و درآمد برای اهالی می‌شود.

معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آبشار لوه، بهسازی جاده دسترسی به این آبشار و دیگر جاذبه‌های گردشگری، تجهیز تفرجگاه‌ها به روشنایی، رفع اختلاف و دعاوی زمین‌های کشاورزی و مسکونی میان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مردم، ضرورت احداث زائرسرا برای زائران امام رضا(ع)، احداث مرکز جامع سلامت شهری و راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده از جمله مطالبات مطرح شده در این نشست بود.

نخبگان و معتمدان بخش‌ لوه و شهر صادق‌آباد همچنین بر لزوم اختصاص بخشی از تفرجگاه‌های این بخش به بانوان و خانواده‌ها، ساماندهی و نظارت بر بوم‌گردی‌ها، احداث زمین چمن مصنوعی و توجه به مشکلات ورزشکاران، ضرورت استقرار نمایندگی ادارات و نهادها در شهر صادق‌آباد، تسریع در احداث سیل بند، اختصاص ماشین حمل زباله و خودروی حمل متوفی، احداث سالن ورزشی، پیگیری پرداخت مطالبات و بهای محصول کشاورزان، احداث پل هوایی، تسریع در اجرای طرح هادی روستاهای بخش و رفع کمبود آب آشامیدنی روستای قوشه چشمه تاکید کردند.

گفتنی است نخبگان و معتمدان بخش لوه و شهر صادق آباد گالیکش همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، آمادگی خود را برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اعلام کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.